konstig

hallå varför såg jag inte nyare inlägg som jag postade.
anyways det som är konstigt är nog att jag drömde dröm att jag skulle få mat och att en tjej tog från mig sen bråkade vi.
en annan dröm att charmak kom till mig med sin vän sen betedde jag mig konstigt ställde mig upp och börja sjunga ameninems låt put urself in the music and moment u never let it go u only get one chance do not let the massge blkow cus oportunity comes once in the life time yoow.
sen ställde han sig upp och gick med sin vän och från fönstret var det en spindel och orm som man måste bita i huvudet och kasta ut . sen en anna dröm att jag sa på somaliska mahari karta och det var röstmedeland ejag fick av charmaki let mi know mahari karto basicakly kna du prata nu let me know.
anyways jag är ledsen jag har fortförande inte gått över han jag stalkar och inners inne hoppas jag men jag ber inte ens om det för jag är basically sur ! men alhamdullilah för allt . Allah är almäktig jag ska be till allah komma närmare till allah och göra my thinkkiz <3
i hav my most lived ones i want to give them many nice thingis lof and care and luxury ! may allah guid us <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0