alhamdulillah

Min bröst är fylls av fjärillar och massa överlyckliga hormoner alhamdulilah i feel sooo greatfull allah är min Herre Allah snälla förlåååt mig.
Jag känner säkert att jag kommer att insha allah <3
Jag är över precis varenda en förfluten person som jga trodde var mina soulmates vilket dem inte var ens alls nu när man tänker med klarare huvud <3
Jag har noll ångest över att förlora dessa folk! men jag har alltid allah och bönen som alltid är min bästa spot terapy där jag känner frid lycka och återhämtar mig <3 
Hur som helst Jag studerar har endast 6 månader kvar !!! jag tycker inte det är lätt att studera alllsssss jag fattar inte vad jag ska skriva jag behöver alisher som ska pusha mig elelr diana jag behöver klara detta den här dagen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0