Hej

Mohamed did this to me :( han sa återigen att vi är olika . 
Förra gången han sa vi är olika vi passar inte vi har olika åsikter om vaccin och annat. Jag blev ledsen men jag återhämta mig snabbt ändå. Sedan förväntade jag mig en comeback jag lyckades hålla mig stark och inte skriva något överhuvudtaget.  Men denna gång det gjorde ont jag tog honom tillbaka efter det det var han som skrev att han är galen I mig att han kan inte glömma mig. Men guess what nu kunde han glömma mig från ingenstans. Jag känner mig krossad min energi och allting jag behöver återhämta mig . Jag känner mig svag. När jag ser på hans ansikte det känns som att han är allt jag kunde någonsin drömma om hans ögon och fransar hans röst jag är så kär. Jag vill ha denna mannen i mitt liv. Men kan han försörja mig kan han försvara mig skulle han finnas vid min sida kämpa för mig ? Det tvekar jag han lämna mig som ingenting ju. Sen skriver no hard feelings wtf det är visst hard feelings .!!! Jag skrev långa sms om allting och jag skrev fula ord sen bad jag om ursäkt för dessa för att jag vill inte förstöra för mig själv. Jag önskar att han kommer tillbaka.❤❤❤ önskar att han saknar mig men Allah vet bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0