Subhan allah 
Mitt liv är just nu lite svår. Jag behöver fatta massa livsviktiga beslut. Jag känner mig väldigt förvirrad känner att det är för mycket ansvar. Jag behöver lita på Allah ha tawakkal och bara en bra iman och clarity.
Ibland önskar jag få en tydlig svar från Gud, för sådant som är är tveksam över. Dessutom finns en hadith om att lämna allt som känns tveksamt.
Jag känner mig så tom inuti, jag känner mig värdelös har tappat tron på mig själv känner för att kritisera mig själv skada mig själv . Är jag ens nöjd över vem jag är och var jag är mentally ens ?
Gud jag är så dum, andra vet vad dem vill dem här ett beslut sen går dem fram , jag gör ett beslut gör tre steg fram stannar tittar back tänker gör steg bakåt  sedan framåt och känner mig svar förvirrad rädd för framtiden vill höra allas åsikter och allas sätt att hantera saker och ting. Min farsa raised me till att vara stark till att kunna försvara mig fifyskt i alla fall. Jag visade mig alltid tuff och stark och orädd, men nu är känner jag mig sårbar, rädd och svag. 
Min mamma tror att folk har gjort sihr på mig att någon har ögat mig vilket stämmer också. Varje gång jag öppnar boken gör att plugga blir jag sömnig varje gång jag går till komvux för att göra matten blir jag sömnig det är galet. Jag kämpar mycket emot men känner mig svag mot sömnen, sen när matten är över är jag hur pigg som helst. In sha allah kheir jag har Koran jag ska läsa Koranen höra fua be och mitt liv ska bli back on track gömma min ålder med fyller 30 snart subhan allah.
Just nu vill jag vara en bra mamma och bra dotter det är familjen som jag älskar må Allah skydda min familj och andras familjer. Jag ville så gärna att mina barn ska känna, uppleva det jag gjorde en fullständig familj där man är älskat uppskattat uppmärksammad och brydd om. Ya allah vi planerar men dina planer är det som ska bli du säger bli och det blir du har makt och du har visdom. ❤❤❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0