Hallou

Salam aleikum !!
Alltså det var länge sedan jag skrev så mycket har hunnit att hända i mitt liv.
Jag natta mina barn idag, det var inte så enkelt men det gick. ALHAMDULILLAH ❤❤
Det är dessa pandemitider, folk blir tvingade , manipulerade till att stoppa i sina kroppar farliga grejer. Tack Allah jag kan lite om sånt och jag är icke i den positionen då jag absolut måste ta detta . Må Gud skydda alla människor.
Har träffat Naga som jag inte sätt på 12 år helt sjukt, sen lite andra som jag integwkkwe sett på.över 10 år. 
Jag hoppas Gud förlåter mig jag kan inte peka med fingret på vad det är jag får utstå är det test som jag failade är det något annat.  Må Allah hjälpa och förlåta och skydda från gravensstraff och straff i nästkommande liv ❤❤ Alla muslimer.
Jag förväntar mig ett comeback as ususal  ( hahah) men jag kan inte vara 100%% säker dock känner jag att möjligheten finns med dessa säsongsfolket. 
Förberedda mig med respons som :
F$## off F$$% you
Nej  i just hope and pray you are doing fine , надеюсь Худаим  простит нам раши грехи и наставит на правильный путь.
TBH i was not my self , мне надо было востоновится в себя прийти, стать экономически независимой , я переборщила с тобой я тебя полностью согласна хорошый ты зделал ход. Кому нужна такая тряпка , мне не было хорошо в душе and it did affect med really bad. So im doing me and im not compromising anymore. I stick to my standards and my belief ❤❤
Ну да ты можешь делится со мной чем угодно , еси я тебе морально могу помочь то я не против . Я тоже люблю иногда поболтать послушать и хочу хороших советов ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0